KALİTE POLİTİKALARIMIZ
1-) Etik ilkelere saygılı, hasta güvenliğine ve hasta memnuniyetine önem veren bir yaklaşımla tüm hasta/hasta yakınlarına kaliteli ve ulaşılabilir sağlık hizmeti sunmak.
2-) Çalışanlarımızın kaliteli hizmet vermek konusunda en büyük paydaşlarımız olduğunun bilincinde hareket ederek, mesleki gelişim konusunda çalışanlara destek olmak.
3-) Sağlık hizmetinin her aşamasında hem ulusal hem de uluslararası standart ve mevzuatlara uyumlu ve kaliteli bir hizmet sunmak.
4-) Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu doğrultuda, tüm çalışanlara kalite yönetim sistemi hakkında eğitimler düzenlemek ve çalışanların kalite çalışmalarına katılımını teşvik ederek kalite kültürünü geliştirmek.
5-) Hastalarımıza en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak, yaşam kalitesini yükseltip, hasta güvenliğini ve memnuniyetini, hassasiyetlerini ve mahremiyetlerinin korunmasını her şeyin üzerinde tutmak.
6-) Öz Değerlendirme, bina turları, geri bildirim anketleri, istenmeyen olay bildirimleri gibi uygulamalar ile tespit edilen sorunlara ve aksaklıklara yönelik iyileştirmeler yapmak.
7-) Çalışanlarımıza en uygun çalışma ortamı oluşturup; alanda gelişebilecek riskleri azaltarak çalışan güvenliğini sağlamak.
8-) Çalışanlarımızın memnuniyetini artıran faaliyetler planlamak, görüşlerini değerlendirmek ve kurum aidiyet duygusunu artırmak.
9-) Gerek hastalarımızdan gerek çalışanlarımızdan gerekse süreçlerimizden gelen geri bildirimleri alır, izler ve değerlendiririz. Bu değerlendirmeler sonucunda zayıf ve geliştirmemiz alanları tespit eder, hastalarımız, çalışanlarımız ve hastanemiz için sürekli iyileştirmeler yaparak daha iyi bir kalite yönetim sistemi kurmayı kabul ve taahhüt ederiz.
Tüm çalışanların katılımı ile hastanemizde oluşturduğumuz “Kalite ve Güven Kültürünün” sürekliliğini sağlamak